Zarządzenie Nr 373/19 Burmistrza Choszczna z dnia 10 września 2019 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Zaprojektowanie i budowa skateparku w Choszcznie."
Zarządzenie Nr 373/19
Burmistrza Choszczna
z dnia 10 września 2019 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Zaprojektowanie i budowa skateparku w Choszcznie.”
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego dla zadania pn. „Zaprojektowanie i budowa skateparku w Choszcznie” w składzie:
1) Krzysztof Polak – przewodniczący komisji;
2) Monika Olędzka – sekretarz komisji;
3) Aleksandra Żołnierzów – członek komisji;
§ 2. Do zadań komisji przetargowej należy:
1) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania i przeprowadzenia postępowania;
3) Dokonanie oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria przyjęte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
4) Dokonanie oceny dokumentów załączonych do ofert przez wykonawców pod kątem spełniania wymagań formalnych;
5) Dokonanie oceny wykonawców pod kątem spełniania przez nich wymagań formalno-prawnych;
6) Dokonanie oceny ofert pod kątem spełniania wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia;
7) Przedstawienie Burmistrzowi propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty;
8) Zamieszczenie na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert oraz informacji o wyniku postępowania.
9) Sporządzenie protokołu z postępowania.
§ 3. Do zadań przewodniczącego komisji należy w szczególności:
1) Podanie, bezpośrednio przed otwarciem ofert, informacji o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2) Dokonanie otwarcia kopert z ofertami oraz podanie informacji dotyczących nazwy (firmy) i adresów wykonawców, których oferty zostały otwarte wraz z podaniem danych dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
§ 4. Do zadań sekretarza należy zamieszczanie wymaganych ustawą informacji na stronie internetowej oraz sporządzenie protokołu z postępowania.
§ 5. 1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę z dniem publikacji ogłoszenia o udzieleniu zamówienia lub unieważnienia postępowania w sprawie zamówienia publicznego.
§ 6. Upoważniam przewodniczącego komisji do zasięgania opinii ekspertów lub biegłych jeżeli dokonanie określonych czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wymaga wiadomości specjalnych.
§ 7. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu komisji przetargowej.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ
/-/ Robert Adamczyk
Otrzymują:
1) Wydział Organizacyjno – Prawny
2) Wydział Budownictwa i Inwestycji
3) Główny specjalista ds. Zamówień Publicznych
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zarządzenie 373 19.pdf (PDF, 96.20Kb) | 2019-09-11 15:05:44 | 96 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Robert Adamczyk Data wytworzenia:
10 wrz 2019
Osoba dodająca informacje
Anita Przytuła Data publikacji:
11 wrz 2019, godz. 15:05
Osoba aktualizująca informacje
Anita Przytuła Data aktualizacji:
11 wrz 2019, godz. 15:06