Zarządzenie Nr 356/19 Burmistrza Choszczna z dnia 2 września 2019 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Świadczenie usług ubezpieczeniowych na rzecz Gminy Choszczno."
Zarządzenie Nr 356/19
Burmistrza Choszczna
z dnia 2 września 2019 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Świadczenie usług ubezpieczeniowych na rzecz Gminy Choszczno.”
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego dla zadania pn. „Świadczenie usług ubezpieczeniowych na rzecz Gminy Choszczno” w składzie:
1) Agata Bruzgo – przewodniczący komisji;
2) Monika Olędzka – sekretarz komisji;
3) Bartosz Mikołajczyk – członek komisji.
§ 2. Do zadań komisji przetargowej należy:
1) Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia oraz dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania;
2) Przygotowanie projektów odpowiednich dokumentów oraz ogłoszeń i pism niezbędnych do przeprowadzenia postępowania;
3) Dokonanie oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria przyjęte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
4) Dokonanie oceny dokumentów załączonych do ofert przez wykonawców pod kątem spełniania wymagań formalnych;
5) Dokonanie oceny wykonawców pod kątem spełniania przez nich wymagań formalno-prawnych;
6) Dokonanie oceny ofert pod kątem spełniania wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia;
7) Przedstawienie Burmistrzowi propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty;
8) Zamieszczenie na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert oraz informacji o wyniku postępowania;
9) Sporządzenie protokołu z postępowania.
§ 3. Do zadań przewodniczącego komisji należy w szczególności:
1) Podanie, bezpośrednio przed otwarciem ofert, informacji o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) Dokonanie otwarcia kopert z ofertami oraz podanie informacji dotyczących nazwy (firmy) i adresów wykonawców, których oferty zostały otwarte wraz z podaniem danych dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
§ 4. Do zadań sekretarza należy zamieszczanie wymaganych ustawą informacji na stronie internetowej oraz sporządzenie protokołu z postępowania.
§ 5. 1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę z dniem publikacji ogłoszenia o udzieleniu zamówienia lub unieważnienia postępowania w sprawie zamówienia publicznego.
§ 6. Upoważniam przewodniczącego komisji do zasięgania opinii ekspertów lub biegłych jeżeli dokonanie określonych czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wymaga wiadomości specjalnych.
§ 7. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu komisji przetargowej.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ
/-/ Robert Adamczyk
Otrzymują:
1) Wydział Organizacyjno – Prawny
2) Skarbnik Miejski
3) Główny specjalista ds. Zamówień Publicznych
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zarzadzenie 356 19.pdf (PDF, 93.61Kb) | 2019-09-03 13:17:12 | 102 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Robert Adamczyk Data wytworzenia:
02 wrz 2019
Osoba dodająca informacje
Paulina Domaradzka Data publikacji:
03 wrz 2019, godz. 13:17
Osoba aktualizująca informacje
Paulina Domaradzka Data aktualizacji:
03 wrz 2019, godz. 13:22