Zarządzenie Nr 1821/22 Burmistrza Choszczna z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 1784/22 Burmistrza Choszczna z dnia 7 listopada 2022 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji aktywów i pasywów Gminy za rok obrotowy 2022
Zarządzenie Nr 1821/22
Burmistrza Choszczna
z dnia 28 listopada 2022 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 1784/22 Burmistrza Choszczna z dnia 7 listopada 2022 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji aktywów i pasywów Gminy za rok obrotowy 2022
Na podstawie art.26 ust. 1 i 3 i art.27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r., poz. 217 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W § 1. 2. wprowadza się następujące zmiany :
§ 6. otrzymuje brzmienie:
„1. Powołuję Zespół Spisowy do inwentaryzacji składników majątkowych wyposażenia świetlic wiejskich, będących własnością Gminy Choszczno, w miejscowościach: Piasecznik, Radaczewo, Sławęcin, Stradzewo, Sulino, Witoszyn, Stawin w składzie:
1) Natalia Szankowka - przewodnicząca,
2) Aleksandra Krakowiak - członek,
3) Marcin Wietrzycki - członek ”..
2. Powołuję Zespół Spisowy do inwentaryzacji, składników majątkowych wyposażenia świetlic wiejskich, będących własnością Gminy Choszczno w miejscowościach: Kołki, Korytowo, Smoleń, Suliszewo, Raduń, Rzecko, Wardyń, Krzowiec w składzie:
1) Małgorzata Baljon - przewodnicząca,
2) Tomasz Węglarz - członek,
3) Tadeusz Buchajczyk - członek.
3. Powołuję Zespół Spisowy do inwentaryzacji, składników majątkowych wyposażenia świetlic wiejskich, będących własnością Gminy Choszczno w miejscowościach: Gleźno, Koplin, Stary Klukom, Zamęcin, Zwierzyn, Oraczewice w składzie:
1) Aldona Szymoniak - przewodnicząca,
2) Marta Naskręt - członek,
3) Dominik Pasek - członek.
4. Zespoły, o których mowa w ust. 1, 2 i 3, dokonają spisu z natury środków trwałych terminie od 28 listopada 2022 r. do 15 grudnia 2022 r. w obecności sołtysa lub członka Rady Sołeckiej ( danej miejscowości), według stanu tych składników na dzień 31 października 2022 r.
5. Przewodniczący Zespołów przekażą arkusze spisowe wraz z protokołem Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej do dnia 5 stycznia 2023 r.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miejskiemu.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ
/-/ Robert Adamczyk
Otrzymują:
1. Sekretarz Miejski.
2. Przewodniczący komisji Inwentaryzacyjnej.
3. Przewodniczący Zespołów Spisowych.
4. Naczelnik Wydziału Budżetu.
5. Wydział Organizacyjno- Prawny.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zarządzenie 1821 22.pdf (PDF, 476.38Kb) | 2022-11-30 11:16:29 | 20 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Robert Adamczyk Data wytworzenia:
28 lis 2022
Osoba dodająca informacje
Paulina Domaradzka Data publikacji:
30 lis 2022, godz. 11:16
Osoba aktualizująca informacje
Paulina Domaradzka Data aktualizacji:
30 lis 2022, godz. 11:16