Zarządzenie Nr 1203/17 Burmistrza Choszczna z dnia 8 marca 2017 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Choszczno w roku 2017."
Zarządzenie Nr 1203/17
Burmistrza Choszczna
z dnia 8 marca 2017 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Remonty cząstkowe nawierzchni dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Choszczno w roku 2017.”
Na podstawie art. 19, ust. 2 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Remonty cząstkowe nawierzchni dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Choszczno w roku 2017.”w składzie:
1) Rafał Pieńkowski– przewodniczący komisji
2) Marta Desecka – członek komisji - sekretarz
3) Dominik Stasiak– członek komisji
§ 2. Do zadań przewodniczącego komisji należy w szczególności:
1. Podanie, bezpośrednio przed otwarciem ofert, informacji o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, o wniesionych odwołaniach, trybie i sposobie powołania komisji przetargowej, składzie komisji.
2. Dokonanie otwarcia kopert z ofertami oraz podanie informacji dotyczących nazwy (firmy) i adresów wykonawców, których oferty zostały otwarte wraz z podaniem danych dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
§ 3. Do zadań sekretarza należy w szczególności sporządzenie protokołu postępowania.
§ 4. Do zadań członków komisji, należy w szczególności:
1. Przygotowanie projektów odpowiednich druków i formularzy oraz ogłoszeń i pism niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania.
2. Dokonanie oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria przyjęte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Dokonanie oceny dokumentów załączonych do ofert przez wykonawców pod kątem spełniania wymagań formalnych.
4. Dokonanie oceny wykonawców pod kątem spełniania przez nich wymagań formalno-prawnych.
5. Dokonanie oceny ofert pod kątem spełniania wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia.
6. Przedstawienie Burmistrzowi propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty.
7. Zamieszczenie informacji o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz zawarciu umowy
§ 5. 1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania
2. Komisja zakończy pracę z chwilą zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub unieważnienia postępowania w sprawie zamówienia publicznego.
§ 6. Upoważniam przewodniczącego komisji do zasięgania opinii ekspertów lub biegłych jeżeli dokonanie określonych czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wymaga wiadomości specjalnych.
§ 7. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu komisji przetargowej.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Choszczna
/-/ Robert Adamczyk
Otrzymują:
1) Wydział Organizacyjno – Prawny
2) Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Planowania Przestrzennego
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zarządzenie 1203 17.pdf (PDF, 102.20Kb) | 2017-03-08 14:09:05 | 207 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Robert Adamczyk Data wytworzenia:
08 mar 2017
Osoba dodająca informacje
Anita Przytuła Data publikacji:
08 mar 2017, godz. 14:09
Osoba aktualizująca informacje
Anita Przytuła Data aktualizacji:
08 mar 2017, godz. 14:09