Zarządzenie Nr 1868/22 Burmistrza Choszczna z dnia 14 grudnia 2022 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ?Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych selektywnie zebranych oraz zmieszanych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Choszczno? oraz ?Wykonanie usług komunalnych na terenie Gminy Choszczno w 2023 roku?.
Zarządzenie Nr 1868/22
Burmistrza Choszczna
z dnia 14 grudnia 2022 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych selektywnie zebranych oraz zmieszanych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Choszczno” oraz „Wykonanie usług komunalnych na terenie Gminy Choszczno w 2023 roku”.
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję przetargową do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych selektywnie zebranych oraz zmieszanych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Choszczno” oraz „Wykonanie usług komunalnych na terenie Gminy Choszczno w 2023 roku”. w następującym składzie:
1) Wojciech Sierakowski - Przewodniczący;
2) Przemysław Grzeszata - Członek Komisji;
3) Dorota Borowska - Sekretarz Komisji.
§ 2. 1. Komisja przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja przetargowa zakończy pracę z dniem zatwierdzenia protokołu postępowania.
§ 3. Do zadań Przewodniczącego Komisji Przetargowej należy:
1) zatwierdzanie korespondencji i dokumentacji związanej z prowadzonym postępowaniem, a będących w zakresie prac Komisji;
2) zwołanie pierwszego spotkania Komisji;
3) wyznaczenie terminów posiedzeń Komisji oraz ich prowadzenie;
4) odebranie oświadczeń od członków Komisji o zaistnieniu lub braku istnienia ustawowych okoliczności uniemożliwiających im wykonywanie czynności związanych z postępowaniem o udzielenia zamówienia publicznego;
5) podział pomiędzy członków Komisji prac podejmowanych w ramach prowadzonego postępowania.
§ 4. Do zadań członka komisji należy w szczególności:
1) czynny udział w pracach Komisji;
2) rzetelne i bezstronne wykonywanie powierzonych zadań;
3) złożenie oświadczenia o zaistnieniu lub braku istnienia ustawowych okoliczności uniemożliwiających wykonywanie czynności związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne składanych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129);
4) prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie przekazanym członkowi;
5) udzielanie Przewodniczącemu wyjaśnień niezbędnych dla opracowania stanowiska Komisji w sprawie wyboru oferty i odwołania.
§ 5. Do zadań Sekretarza Komisji należy:
1) zapoznanie członków Komisji z dokumentacją przedmiotowego zamówienia publicznego;
2) sporządzanie dokumentacji z prac Komisji;
3) zapewnienie bezpieczeństwa przechowania i nienaruszalności ofert oraz dokumentacji z prowadzonych czynności, przed jak i w okresach pomiędzy posiedzeniami Komisji;
4) sporządzanie korespondencji i dokumentacji powstałej w wyniku prac Komisji;
5) przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji związanej z prowadzoną procedurą;
6) kompletowanie dokumentacji z prowadzonego postępowania.
§ 6. Zgodnie z art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) upoważniam osoby wchodzące w skład komisji przetargowej do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
§ 7. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ
/-/ Robert Adamczyk
Otrzymują:
1. Wydział Organizacyjno-Prawny
2. Wydział ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska
3. Główny Specjalista ds. Zamówień
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zarządzenie 1868 22.pdf (PDF, 790.30Kb) | 2022-12-14 11:58:26 | 12 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Robert Adamczyk Data wytworzenia:
14 gru 2022
Osoba dodająca informacje
Paulina Domaradzka Data publikacji:
14 gru 2022, godz. 11:58
Osoba aktualizująca informacje
Paulina Domaradzka Data aktualizacji:
14 gru 2022, godz. 11:58