Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Choszcznie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 1868/22 Burmistrza Choszczna z dnia 14 grudnia 2022 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ?Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych selektywnie zebranych oraz zmieszanych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Choszczno? oraz ?Wykonanie usług komunalnych na terenie Gminy Choszczno w 2023 roku?.

Zarządzenie Nr 1868/22
Burmistrza Choszczna

z dnia 14 grudnia 2022 r.

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych selektywnie zebranych oraz zmieszanych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Choszczno” oraz „Wykonanie usług komunalnych na terenie Gminy Choszczno w 2023 roku”.

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1. Powołuję Komisję przetargową do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych selektywnie zebranych oraz zmieszanych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Choszczno” oraz „Wykonanie usług komunalnych na terenie Gminy Choszczno w 2023 roku”. w następującym składzie:

1) Wojciech Sierakowski - Przewodniczący;

2) Przemysław Grzeszata - Członek Komisji;

3) Dorota Borowska - Sekretarz Komisji.

§ 2. 1. Komisja przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.

2. Komisja przetargowa zakończy pracę z dniem zatwierdzenia protokołu postępowania.

§ 3. Do zadań Przewodniczącego Komisji Przetargowej należy:

1) zatwierdzanie korespondencji i dokumentacji związanej z prowadzonym postępowaniem, a będących w zakresie prac Komisji;

2) zwołanie pierwszego spotkania Komisji;

3) wyznaczenie terminów posiedzeń Komisji oraz ich prowadzenie;

4) odebranie oświadczeń od członków Komisji o zaistnieniu lub braku istnienia ustawowych okoliczności uniemożliwiających im wykonywanie czynności związanych z postępowaniem o udzielenia zamówienia publicznego;

5) podział pomiędzy członków Komisji prac podejmowanych w ramach prowadzonego postępowania.

§ 4. Do zadań członka komisji należy w szczególności:

1) czynny udział w pracach Komisji;

2) rzetelne i bezstronne wykonywanie powierzonych zadań;

3) złożenie oświadczenia o zaistnieniu lub braku istnienia ustawowych okoliczności uniemożliwiających wykonywanie czynności związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne składanych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129);

4) prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie przekazanym członkowi;

5) udzielanie Przewodniczącemu wyjaśnień niezbędnych dla opracowania stanowiska Komisji w sprawie wyboru oferty i odwołania.

§ 5. Do zadań Sekretarza Komisji należy:

1) zapoznanie członków Komisji z dokumentacją przedmiotowego zamówienia publicznego;

2) sporządzanie dokumentacji z prac Komisji;

3) zapewnienie bezpieczeństwa przechowania i nienaruszalności ofert oraz dokumentacji z prowadzonych czynności, przed jak i w okresach pomiędzy posiedzeniami Komisji;

4) sporządzanie korespondencji i dokumentacji powstałej w wyniku prac Komisji;

5) przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji związanej z prowadzoną procedurą;

6) kompletowanie dokumentacji z prowadzonego postępowania.

§ 6. Zgodnie z art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) upoważniam osoby wchodzące w skład komisji przetargowej do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.

§ 7. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.

§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

BURMISTRZ

/-/ Robert Adamczyk

Otrzymują:

1. Wydział Organizacyjno-Prawny

2. Wydział ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska

3. Główny Specjalista ds. Zamówień


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zarządzenie 1868 22.pdf (PDF, 790.30Kb) 2022-12-14 11:58:26 12
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Robert Adamczyk

Data wytworzenia:
14 gru 2022

Osoba dodająca informacje

Paulina Domaradzka

Data publikacji:
14 gru 2022, godz. 11:58

Osoba aktualizująca informacje

Paulina Domaradzka

Data aktualizacji:
14 gru 2022, godz. 11:58