Zarządzenie Nr 1532/22 Burmistrza Choszczna z dnia 28 kwietnia 2022 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ?Zakup i dostawa laptopów w ramach programu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym ? Granty PPGR?
Zarządzenie Nr 1532/22
Burmistrza Choszczna
z dnia 28 kwietnia 2022 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Zakup i dostawa laptopów w ramach programu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Na podstawie art. 53 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Zakup i dostawa laptopów w ramach programu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” w następującym składzie:
1) Wojciech Sierakowski – Przewodniczący;
2) Adrian Dąbrowski – Członek Komisji;
3) Anna Aleksiun – Sekretarz Komisji.
§ 2. 1. Komisja przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja przetargowa zakończy pracę z dniem zatwierdzenia protokołu postępowania.
§ 3. Do zadań Przewodniczącego Komisji Przetargowej należy:
1) zatwierdzanie korespondencji i dokumentacji związanej z prowadzonym postępowaniem, a będących w zakresie prac Komisji;
2) zwołanie pierwszego spotkania Komisji;
3) wyznaczenie terminów posiedzeń Komisji oraz ich prowadzenie;
4) odebranie oświadczeń od członków Komisji o zaistnieniu lub braku istnienia ustawowych okoliczności uniemożliwiających im wykonywanie czynności związanych z postępowaniem o udzielenia zamówienia publicznego;
5) podział pomiędzy członków Komisji prac podejmowanych w ramach prowadzonego postępowania.
§ 4. Do zadań członka komisji należy w szczególności:
1) czynny udział w pracach Komisji;
2) rzetelne i bezstronne wykonywanie powierzonych zadań;
3) złożenie oświadczenia o zaistnieniu lub braku istnienia ustawowych okoliczności uniemożliwiających wykonywanie czynności związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne składanych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129);
4) prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie przekazanym członkowi;
5) udzielanie Przewodniczącemu wyjaśnień niezbędnych dla opracowania stanowiska Komisji w sprawie wyboru oferty i odwołania.
§ 5. Do zadań Sekretarza Komisji należy:
1) zapoznanie członków Komisji z dokumentacją przedmiotowego zamówienia publicznego;
2) sporządzanie dokumentacji z prac Komisji;
3) zapewnienie bezpieczeństwa przechowania i nienaruszalności ofert oraz dokumentacji z prowadzonych czynności, przed jak i w okresach pomiędzy posiedzeniami Komisji;
4) sporządzanie korespondencji i dokumentacji powstałej w wyniku prac Komisji;
5) przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji związanej z prowadzoną procedurą;
6) kompletowanie dokumentacji z prowadzonego postępowania.
§ 6. Zgodnie z art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) upoważniam osoby wchodzące w skład komisji przetargowej do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
BURMISTRZ
/-/ Robert Adamczyk
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zarządzenie 1532 22.pdf (PDF, 60.18Kb) | 2022-05-10 12:22:46 | 57 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Robert Adamczyk Data wytworzenia:
28 kwi 2022
Osoba dodająca informacje
Paulina Domaradzka Data publikacji:
10 maj 2022, godz. 12:22
Osoba aktualizująca informacje
Paulina Domaradzka Data aktualizacji:
10 maj 2022, godz. 12:22