Przetarg nieograniczony na dostawę mebli wraz z ich montażem, którego wartośc zamówieniajest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8

 

Gmina Choszczno

siedziba – Urząd Miejski w Choszcznie
ul. Wolności 24
73 – 200 Choszczno


zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego którego wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

DOSTAWA MEBLI WRAZ Z ICH MONTAŻEM”

Kod CPV 36100000-2


1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowych mebli i urządzeń, spełniających warunki polskich i europejskich norm wraz z ich montażem, których ilości zostały szczegółowo określone poniżej.

  • Przedmiot zamówienia należy dostarczyć pod adres wskazany przez zamawiającego – na terenie miasta Choszczno.

  • Przez dostawę zamawiający rozumie dostarczenie, zmontowanie i ustawienie mebli i urządzeń w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego.

  • Poniżej znajdują się szczegółowe informacje dotyczące opisu technicznego zamawianych mebli i urządzeń.

  • Wynagrodzenie Wykonawcy:

1) za wykonanie przedmiotu Umowy przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie zgodne z ofertą cenową.

2) nie przewiduje się zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.

  • Rozliczenia i płatności: Rozliczenie i realizacja płatności nastąpi zgodnie ze wzorem umowy.

  • Meble wykonane zgodnie z Polską Normą dot. systemów zapewnienia jakości.

  • Transport, rozładunek i montaż wykonywane przez wykonawcę lub serwis producenta.

  • Montaż ma polegać na ustawieniu i wypoziomowaniu poszczególnych elementów umeblowania będących przedmiotem zamówienia.


Kod CPV – 36140000 -4 różne meble i wyposażenie


2. Zakres zamówienia obejmuje:


ZADANIE A

L. P.

NAZWA ASORTYMENTU

ILOŚĆ SZTUK

  1.  

Łóżko 200x90x42

84

  1.  

Łóżko podwójne 200x180x42

2

  1.  

Szafka przy łóżkowa z szufladą 50x40x40

88

  1.  

Stolik okolicznościowy

41

  1.  

Panel z lustrem

39

  1.  

Szafa ubraniowa dwudzielna (półki i wieszaki) 180x90x60

41

  1.  

Lustro łazienkowe

32

  1.  

Wieszak

32

  1.  

Kosz na śmieci

32

  1.  

Uchwyt na papier toaletowy

32

  1.  

Pojemnik na ręczniki

3

  1.  

Szczotka wc

31

  1.  

Regał otwarty

4

  1.  

Stół 90x90x74

17

  1.  

Stolik tv

2

  1.  

Sofa

2

  1.  

Krzesło typu Pola lub równoważne

60

  1.  

Krzesło do pokoi typu Arioso lub równoważne

75

  1.  

Krzesło typu Samba lub równoważne

80

  1.  

Stół konferencyjny 90x120x74 typu Optima lub równoważne

20

  1.  

Sofa 2,5 osobowa

3

  1.  

Wieszak stojący długi

3

  1.  

Kontener mobilny pod rzutnik

1

  1.  

Lada recepcyjna

1

  1.  

Szafka na klucze -50 miejsc

1

  1.  

Sejf – w zabudowie

1

  1.  

Fotel kubełkowy

4

  1.  

Biurko gabinetowe 200x80x74cm

1

  1.  

Szafka 150x200x50

1

  1.  

Fotel typ zorba lub równoważne

1

  1.  

Kontener

2

  1.  

Biurko

4

  1.  

Kabina prysznicowa typu sunplast lub równoważna

29

  1.  

Szafa aktowa

2

  1.  

Krzesło pracownicze

4

  1.  

Szafa lekarska

1

  1.  

Taboret medyczny

1

  1.  

Parawan

1

  1.  

Stół zabiegowo - rehabilitacyjny

1


ZADANIE B

L. P.

NAZWA ASORTYMENTU

WYMIAR

MOC kW/V

ILOŚĆ SZTUK

  1.  

Stół do pracy z szafką i szufladami, drzwi suwane

1400x600x850


1

  1.  

Stół ze zlewem 2-komorowym bez półki

1000x600x850


1

  1.  

Stół ze zlewem 3-komorowym z półką

1600x600x850


1

  1.  

Basen do mycia garów głębokości 400 mm

1000x600x850


1

  1.  

Regał perforowany na gary, 5 półek, obciążenie każdej z półek 70 kg/m2 objętości półki

800x500x1800


1

  1.  

Szafa magazynowa na naczynia, drzwi suwane

800x500x1800


1

  1.  

Regał magazynowy 4 półki pełne, obciążenie każdej z półek 70 kg/m2 objętości półki

1000x500x1800


1

  1.  

Regał magazynowy 4 półki siatkowe, obciążenie każdej z półek 70 kg/m2 objętości półki

1060x610x1800


2

  1.  

Szafka wisząca, drzwi suwane

800x300x600


1

  1.  

Lodówka z 6 pólkami

70x869x2000

0,55W/230V

1

  1.  

Zmywarko – wypażarka do naczyń z wbudowanym dozownikiem płynu myjącego i nabłyszczającego na podstawie

55x630x990 + podstawka

6,7W/400V

1

  1.  

Taboret gazowy, palnik dwukoronowy z czterema pierścieniami płomienia

615x615x400

15,9kW

1

  1.  

Patelnia elektryczna, powierzchnia robocza 0,25 m2 na stojaku z rurek emaliowych

700x600x850

37W/400V

1

  1.  

Obieraczka do obierania ziemniaków, marchwi, buraków wsad 8 kg z separatorem obierzyn

740x720x905

0,55W/400V

1

  1.  

Frytkownica na stojaku pojemności 12 litrów

400x700x850

9kW/400V

1

  1.  

Naświetlacz do jaj walizkowy

360x420x210

0,45kW

1

  1.  

Zaparzacz elektryczny na kawę, herbatę, poj. 15 l

270x600

1,35kW/230V

2

  1.  

Garnek średni nierdzewny 11,8 l z pokrywką, 3 warstwowe dno, uchwyty ze stali nierdzewnej

śr. 28 cm, wys. 23 cm


2

  1.  

Garnek wysoki nierdzewny 20 l z pokrywką, 3 warstwowe dno, uchwyty ze stali nierdzewnej

śr. 32 cm, wys. 26 cm


1

  1.  

Garnek niski nierdzewny 11,5 l z pokrywką, 3 warstwowe dno, uchwyty ze stali nierdzewnej

śr. 32 cm, wys. 15,5 cm


2

  1.  

Patelnia stal nierdzewna

śr. 24 cm,


2

  1.  

Patelnia stal nierdzewna

śr. 28 cm,


2

  1.  

Nóż do krojenia 24 cm



2

  1.  

Nóż kuchenny 20 cm



2

  1.  

Deska do krojenia: zielona, brązowa, biała, niebieska, żółta, czerwona

45x30x1,3cm


6

  1.  

Chochla 0,5 l



2

  1.  

Waza do zupy z pokrywką i chochelką



10

  1.  

Półmisek owalny

25x18


20

  1.  

Półmisek owalny

30x22


10

  1.  

Zestaw do przypraw 4 elementy: solniczka, pieprzniczka, 2 karafki



15

  1.  

Serwetnik płaski

8 cm


15

  1.  

Cukiernice, stal nierdzewna, 0,3 l



15

  1.  

Zestaw sztućców stołówkowych (łyżka, widelec, nóż, łyżeczka do herbaty)



84

  1.  

Waga kuchenna do 5 kg

260x287x137


1

  1.  

Kuchenka mikrofalowa z grillem ze sterowaniem elektronicznym

508x424x305

0,9kW/230V

1

  1.  

Ekspres do kawy, zbiornik na kawę 200 g, zbiornik na wodę 1,9 l, z funkcją automatycznego czyszczenia i odkamieniania, wbudowane filtry wodne, możliwość spieniania mleka za pomocą pary, regulacja mocy wydawanego naparu

280x415x345

1,45 kW/230V

1

  1.  

Talerz głęboki, biały, gładki

śr. 225 cm,


80

  1.  

Talerz płytki, biały, gładki

śr. 240 cm,


80

  1.  

Talerzyk deserowy, biały, gładki

śr. 170 cm,


80

  1.  

Garnek wysoki nierdzewny, poj. 5 l z pokrywką, 3 warstwowe dno, uchwyty ze stali nierdzewnej

śr. 20 cm, wys. 20 cm


2

  1.  

Rondel nierdzewny, poj. 2,8 l z pokrywką, 3 warstwowe dno, uchwyty ze stali nierdzewnej

śr. 20 cm, wys. 9,5 cm


2

  1.  

Rondel nierdzewny, poj. 5 l z pokrywką, 3 warstwowe dno, uchwyty ze stali nierdzewnej

śr. 24,5 cm, wys. 11,5 cm


1

  1.  

Czajnik bezprzewodowy 1,7 l



3

  1.  

Urządzenie do gotowania ryżu, kaszy, poj. ok 10 l, w zestawie miarka i łyżka, wyjmowany pojemnik pokryty teflonem, obudowa ze stali nierdzewnej

410x30x10

1,6 kW/ 230 V

2

  1.  

Kuchnia gazowa 4-palnikowa z piekarnikiem gazowym

800x700x850

29,5 kW

1

Meble i urządzenia opisane w Zadaniu B winny być wykonane ze stali nierdzewnej.



SPECYFIKACJA TECHNICZNA- OPIS TECHNICZNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Łóżko jednoosobowe, na stelażu metalowym z materacem wymiennym(niezależnym od konstrukcji łóżka) obudowane płytą melaminowaną o grubości 18mm (obrzeża płyty oklejone PCV 2mm) w kolorze calvados ciemny, z metalowymi nóżkami o wysokości 10cm. Wymiary łóżka 200x90x42cm

Materac: wkład ze sprężyn bonelowych, z wysokogatunkowego drutu 2,2mm, obłożony jest po stronie pikowanej przekładką tapicerską i pianką poliuretanową T25-25mm. Pokrowiec wykonany z materiału obiciowego (64% bawełna, 36% poliester)- pikowany owatą 80g/m²


Łóżko dwuosobowe z zagłowiem na stelażu metalowym z materacem wymiennym (niezależnym od konstrukcji łóżka) obudowane płytą melaminowaną o grubości 18mm (obrzeża płyty oklejone PCV 2mm) z metalowymi nóżkami o wysokości 10cm. Zagłowie wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18mm (obrzeża płyty oklejone PCV 2mm)

Wymiary łóżka 200x180x42 cm kolor płyty calvados ciemny.

Materac: wkład ze sprężyn bonelowych, z wysokogatunkowego drutu 2,2mm, obłożony jest po stronie pikowanej przekładką tapicerską i pianką poliuretanową T25-25mm. Pokrowiec wykonany z materiału obiciowego (64% bawełna, 36% poliester)- pikowany owatą 80g/m².

Szafka przyłóżkowa z szufladą wykonana z płyty melaminowanej o grubości 18mm (obrzeża płyty oklejone PCV 2mm). Kolor płyty calvados ciemny Wymiary: 50x40x40 cm


Stolik okolicznościowy okrągły w całości wykonany z płyty melaminowej, blat 25mm, podstawa krzyżakowa 18mm (krawędzie oklejone PCV 2mm). Wys. 75cm, wielkość blatu Ø60. . Kolor płyty calvados ciemny


Panel z lustrem- łukowy (prawy lub lewy- zgodnie z dalszymi uzgodnieniami) wykonany z płyty melaminowej 18mm (krawędzie oklejone PCV 2mm) o wymiarach 140x80, dwa podwójne wieszaki (satyna lub chrom) . Kolor płyty calvados ciemny


Szafa ubraniowa dwudzielna (półki i wieszaki) 180x90x60

Wieniec dolny i górny z płyty melaminowej 25mm (krawędzie oklejone PCV 2mm) reszta konstrukcji płyta melaminowa 18mm (krawędzie oklejone PCV 2mm) . Kolor płyty calvados ciemny


Lustro łazienkowe wykonane z wysokiej jakości polistyrenu z dodatkami galwanicznymi pokrytymi chromem o wymiarach: 440 / 675 mm


Wieszak łazienkowy podwójny wykonany z wysokiej jakości polistyrenu z dodatkami galwanicznymi pokrytymi chromem o wymiarach: 90/45/45 mm


Kosz na śmieci pojemność 15l. wykonanyz tworzywa sztucznego w kolorze białym z uchylną pokrywą, dostosowany do worków jednorazowych. Wymiary: szer. 25/wys. 46/gł. 24cm


Uchwyt na papier toaletowy wykonany z wysokiej jakości polistyrenu z dodatkami galwanicznymi pokrytymi chromem. Wymiary 160/130/80mm


Pojemnik na ręczniki papierowe (składane) pojemność do 250szt. Ręczników. Wykonany z barwionego ABSu, zaopatrzone w okienko umożliwiające kontrole ilości ręczników, zamykany na klucz. Szer. 29/wys. 28/gł. 14cm


Szczotka WC wykonana z tworzywa sztucznego, specjalny kształt pozwalający na czyszczenie wew. krawędzi muszli.


Regał otwarty -Wieniec dolny i górny z płyty melaminowej 25mm (krawędzie oklejone PCV 2mm) reszta konstrukcji płyta melaminowa 18mm (krawędzie oklejone PCV 2mm) wymiary szer. 80 x gł. 42 x wys.189 cm. Kolor płyty calvados ciemny Do oferty należy dołączyć certyfikat ISO producenta


Stół restauracyjny – blat stołu wykonany z płyty melaminowanej o gr. 25mm z obrzeżem oklejonym PCV 2mm. Podstawę stołu stanowią cztery nogi chromowane zapewniające dużą stabilność. Wymiary blatu 90x90 cm, wysokość 74cm . Kolor płyty calvados jasny.


Stolik RTV – typ Mateo lub równoważny– stelaż wykonany z rury malowanej na kolor srebrny, pólki wykonane z płyty melaminowanej. Stolik wyposażony w kółka z hamulcem. . Kolor płyty calvados ciemny, wymiary: wysokośc 660 mm, szerokośc 820 mm, głębokośc 450 mm.


Sofa typu Jan lub równoważna – rozkładana dwuosobowa, tapicerowana, z pojemnikiem na pościel, sofa tapicerowana materiałem 54% bawełna,46% poliester, gramatura 424 G/m², ścieralność 32 000 cykli. Wymiary sofy: szerokośc 150 cm, głębokośc 100 cm, powierzchnia spania 120 x 185 cm. Do oferty należy dołączyć próbki proponowanych tkanin.


Krzesło typu POLA lub równoważna - Krzesło konferencyjne Oparcie i siedzisko tapicerowane tkaniną z atestem trudnopalności. Element oparcia wykonany z giętego naturalnego buku lakierowanego

Stelaż metalowy – malowany proszkowo. Tylne nogi wykonane z rury fi 30 mm , przednie z rury fi 32 mm .Pod siedziskiem stelaż wykonany z kształtownika 40x40 mm oraz 20x20 mm. Siedzisko wykonane z na bazie płyty wiórowej a panel oparcia na bazie profilowanej płyty HDF

Krzesło sztaplowane do 5 szt. Wymiary krzesła: szer.460 mm , wysokość 1000 mm , głębokość 515 mm , siedzisko na wysokości 470 mm , głębokość siedziska 400 mm , wysokość oparcia 550 mm .


Krzesło do pokoju typu. Arioso lub równoważna- krzesło konferencyjne, rama wykonana z grubościennej rury, malowanej farbą proszkową, siedzisko wykonane ze sklejki z drzew liściastych. Sklejka powinna składać się z co najmniej 5 warstw i posiadać grubość nie mniejszą niz 5 mm. Siedzisko i przód oparcia tapicerowane pianką tapicerską o gęstości nie mniejszej niż 25kg/m3 oraz tkaniną z atestem trudnopalności. Oparcie powinno być tapicerowane w całości tzn front i tył. Krzesło tapicerowane tkaniną z atestem trudnopalności. Oparcie krzesła wyposażone w uchwyt do przenoszenia. Konstrukcja krzesła umożliwiająca składowanie w stos. Do ofert należy dołączyć certyfikat ISO producenta.

Wymiary krzesła:

wysokość nie mniejsza niż 825 mm, szerokość krzesła nie mniejsza niż 495 mm, szerokość siedziska 410 mm, głębokość siedziska 420 mm, odległość do podłoża do siedziska nie mniej niz 495 mm.


Krzesło konferencyjne – rama wykonana z owalnego profilu stalowego 30x15 spawanego z giętą rurą o średnicy 16mm. Rama tworzy jednocześnie konstrukcję podłokietnika. Nakładki podłokietników wykonane z litego drewna bukowego bejcowanego i lakierowanego. Siedzisko powinno być tapicerowane pianką tapicerska o gęstości nie mniejszej niż 25kg/m³ . Oparcie powinno być tapicerowane w całości tzn. front i tył. Całość tapicerowana materiałem typu skaj. Do ofert należy dołączyć certyfikat ISO producenta.


Stół konferencyjny- Blat stołu wykonany z płyty meleminowanej o grubości 25mm (obrzeża płyty oklejone PCV 2mm) . Kolor płyty calvados ciemny. Podstawa wykonana z zamkniętych profili metalowych malowanych proszkowo na kolor metaliku (matowego). Stoły powinny posiadać złącza „CLICK CATCH” umożliwiające ich łączenie. Blat o wymiarach 90x120. Do oferty należy dołączyć certyfikat ISO producenta.


Sofa 2,5os.- Nowoczesna kanapa z kwadratowymi kształtami, metalowe nóżki. Obicie tkaniny gr. II (desert). Producent musi posiadać certyfikat ISO który należy dołączyć do oferty. wymiary: szer. Całk. 1620cm/siedziska 430cm/ wys. całkowita. 680-760/wys. siedziska 430cm


Wieszak na odzież zewnętrzną, stojący długi, (stabilny), w całości wykonany z metalowych rurek, malowany proszkowo na kolor srebrnego metaliku, posiada min. 24 podwójne wieszaki. Stopy wieszaka wyposażone w nakładki plastikowe zapobiegające rysowaniu podłoża. Dł. 200 cm, wys. 160 cm


Kontener mobilny- kontener na kółkach z drzwiami żaluzjowymi, 2 szuflady w dolnej części kontenera, w zamykanej na zamek części żaluzjowej wysuwana szuflada pod projektor. Top dolny i górny wykonany z płyty melaminowej 25mm reszta konstrukcji z płyty melaminowej 18mm(obrzeża płyty oklejone PCV 2mm) . Kolor płyty calvados ciemny

Wymiary: szer.40gł.46wys.129 cm Do ofert należy dołączyć certyfikat ISO producenta.


Lada recepcyjna – gotowa lada recepcyjna, blat górny wykonany ze sklejki 25mm podcinanej, front wykonany z laminowanej płyty MDF. Kolor płyty calvados ciemny z wkomponowanymi elementami blachy perforowanej-malowanej proszkowo w kolorze aluminium, blat pracowniczy wykonany z płyty melaminowanej o grubości 25mm (obrzeża płyty oklejone PCV 2mm). Cokół wykończony laminatem w kolorze aluminium. Nóżki z możliwością regulacji. Wymiary

Dł. 200/ gł. 90/wys. 72/115. Producent powinien posiadać certyfikat ISO który należy dołączyć do oferty.


Szafka na klucze – szafkę należy wykonać zgodnie z rysunkiem, w całości z płyty melaminowanej, top dolny i górny wykonany z płyty 25mm, reszta konstrukcji z płytu 18mm (obrzeża płyty oklejone PCV 2mm). . Kolor płyty calvados ciemny


Sejf w zabudowie – jednopłaszczowa konstrukcja stalowa, zawiasy wewnętrzne kryte, pełny system blokowania drzwi stalowymi ryglami, zamek kluczowy. Sejf zabudowany w szafce z płyty melaminowanej 18mm(obrzeża obklejone 2mm PCV) . Kolor płyty calvados ciemny Wymiary sejfu: zewnętrzne : 305 mm, 425 mm, 360 mm, objętość 38 l, waga 25 kg.


Fotel kubełkowy- Fotel o kształcie kubełkowym, wykonany na szkielecie drewnianym z tarcicy bukowej, obity płyta pilśniową twardą o grubości 3mm i gąbką. Klejony i łączony za pomocą wkrętów i zszywek. Siedzisko wykonane z płyty pilśniowej o gr. 18mm, gąbki o grubości 50mm. Całość tapicerowana materiałem trudnopalnym o klasie ścieralności min. 40 000 cykli Martidale’a. Szerokość całkowita fotela 700mm, szerokość siedziska 480mm, głębokość siedziska 500mm. , wysokość całkowita fotela 770mm, wysokość siedziska 455mm.


Biurko gabinetowe- Biurka z poziomym i pionowym kanałem kablowym w stelażu. Blat biurka wykonany z dwustronnie melaminowanej płyty o gr. 25 mm. . Kolor płyty orzech ciemny.

Krawędź blatu oklejony listwa PCV o grubości 2mm. Stelaż metalowy bez elementów z tworzywa z pionowym i poziomym kanałem kablowym, w kształcie odwróconej litery ‘T’. poziome kanały łatwo dostępne od zewnętrznej strony biurka, pionowe kanały dostępne od strony użytkownika. Konstrukcja stelaża składa się z kolumny pionowej, wspornika blatu, belki łączącej i stopy tłoczonej z blachy o gr. 2mm. W kształcie litery C. Dostęp do kanału kablowego (pionowego) ukryty pod maskownica wykonaną z blachy o gr. 1mm. Od strony zewnętrznej kolumny. Wspornik wykonany z profila zamkniętego 60x20x2. belka łącząca wykonana z giętej blachy o gr. 2mm. Konstrukcja metalowa malowana proszkowo na kolor metalik. Producent musi posiadać certyfikat ISO który trzeba dołączyć do oferty.


Szafka - o wymiarze 150wys. i 200cm długa, 50 cm głęboka. Czterodzielna wykonana z płyty melaminowanej, Top dolny i górny z płyty 25mm. Reszta konstrukcji z płyty 18mm. Obrzeża oklejone 2mm PCV. Szafka czterodzielna, dwie środkowe części z drzwiami przeszklonymi matowanym szkłem. . Kolor płyty ciemny orzech.


Fotel gabinetowy typu zorba lub równoważny – siedzisko i oparcie stanowią jedną całość, na oparciu poprzeczne przeszycia, fotel wyposażony w regulację wysokości oraz mechanizm umożliwiający zablokowanie fotela w pozycji do pracy oraz odblokowanie celem swobodnego bujania. Front fotela tapicerowany skórą, tył skajem. Fotel wyposażony w podłokietniki z miękkiego poliuretanu. Podstawa fotela wykonana ze stali z nakładkami z tworzywa.

Do oferty należy załączyć świadectwo badań wytrzymałościowych oraz certyfikat ISO producenta.

Wymiary fotela: wysokośc całkowita 1045 – 1135 mm, szerokość siedziska 505 mm, głębokość siedziska 470 mm, wysokośc oparcia 560 mm, wysokośc siedziska od podłoża 490 – 580 mm


Kontener podblatowy – korpus (boki, tył, wieniec dolny) wykonany z płyty laminowanej o gr. 18mm. Blat wierzchni 25mm . kontener wyposażony w trzy szuflady zamykane na jeden zamek. Kontener wyposażony w kułeczka. Wymiary: w cm - 43/58/61 wys. Do oferty należy dołączyć certyfikat ISO producenta.


Biurko do pomieszczenia gosp. – Blat z płyty wiórowej 25mm. Oklejony 2mm PCV. Połączenie blatu z konstrukcją wsporczą przy pomocy 4 metalowych wsporników oraz elementu usztywniającego umieszczonego od czoła biurka w kolorze popielatym. Biurko posiada w swojej konstrukcji płytę czołową wykonana z płyty 25mm oklejona PCV 2mm. Biurka postawione na ślizgach z możliwością regulacji. Wym.160x80x74 cm, Do oferty należy załączyć certyfikat ISO producenta.


Kabina prysznicowa- wymiar 90 x 90x180, drzwi suwane z tworzywa w ramie.


Szafka lekarska-Korpus szafy wykonany z blachy gr. 0,8 mm. Drzwi szafy przeszklone, półki wykonane ze szkła, przestawne co 25 mm. Uchwyt drzwiowy z zamkiem zabezpieczającym ryglującym drzwi w dwóch punktach.
Dolna półka zabudowana - drzwi wykonane z blachy. Waga: 88 kg, wymiary w mm.(wys. x szer. x gł.): 1800x800x435


Taboret medyczny – Siedzisko okrągłe, tapicerowane skajem. Taboret wyposażony w kolumnę pneumatyczną osadzaną w podstawie pięcioramiennej z kółkami.

Wymiary taboretu:

średnica siedziska nie mniej niż 360 mm, wysokość regulowana w zakresie 395mm – 530 mm, srednica podstawy nie mniej niż 630 mm.


Parawan – rama parawanu wykonana z wygiętej rury malowanej proszkowo. Z jednej strony pozioma stopa w kształcie litery C wyposażona w 2 kółka z hamulcem. Możliwość składania parawanu w celach transportowych.

Wymiary : wysokośc 170 cm, szerokość 100 cm, waga 3,8 kg.


Stół zabiegowo rehabilitacyjny – stelaż metalowy, malowany proszkowo, wyposażony w dwuczęściowe leżysko bez otworów, tapicerowane skajem, Regulacja kąta nachylenia zagłówka: -60st. do +45st.
- Dopuszczalne obciążenie: 200kg- Wymiary stołu: dlugość: 1860 mm, szerokość, 620 mm, wysokość 700 mm.


Szafa aktowa - wykonana z płyty melaminowanej, top dolny i górny z płyty 25mm. Reszta konstrukcji z płyty 18mm, obrzeża obklejone PCV 2mm. Zamykana na zamek, w środku 3 półki na segregatory. Do oferty należy dołączyć certyfikat ISO producenta. . Kolor płyty calvados ciemny


Krzesło pracownicze –siedzisko wykonane ze sklejki z drzew liściastych min. 5mm, blokada oparcia w 4 pozycjach, funkcja „anti-shock”, regulacja siły odchylenia oparcia czyli dostosowanie oporu stawianego przez siedzisko i oparcie do wagi użytkownika, regulacja wysokości, mechanizm synchroniczny Active-I , nylonowa podstawa jezdna, tkanina micro, Do oferty należy dołączyć atest ISO producenta.


Pomocnik kuchenny- pomocnik należy wykonać zgodnie z rysunkiem tech. z płyty melaminowanej 18mm, jedynie blat roboczy z płyty melamionowanej 25mm (obrzeża obklejone PCV 2mm). Szuflady osadzone na prowadnicach ‘Hettich’.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej, na której jest dostępna:

http:// www.bip.choszczno.pl

3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz sposób oceny ofert

1. Oferty wykonawców nie wykluczonych oraz nie odrzucone będą oceniane wg następujących kryteriów i wag:

Kryterium

Waga kryterium

1. Cena

80%

2. Termin realizacji zamówienia

10%

3. Okres gwarancji

10%





2. Ocena ofert zostanie dokonana w sposób następujący:

Kryterium 1 – cena - znaczenie kryterium 80%.


    cena najniższa

    -------------------------------- x 100 x waga kryterium 80%.

    cena oferty ocenianej


Kryterium 2 – termin realizacji zamówienia - znaczenie kryterium 10%.


    najkrótszy zaoferowany termin realizacji zamówienia

    ------------------------------------------------------------------ x 100 x waga kryterium 10%.

    termin realizacji zamówienia oferty ocenianej


Kryterium 3 – okres gwarancji - znaczenie kryterium 10%.


    okres gwarancji oferty ocenianej

    ----------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium 10%.

    najdłuższy zaoferowany okres gwarancji


3. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert na podstawie kryteriów oceny określonych wyżej (Zamawiający oceni oferty, sumując iloczyny uzyskane z poszczególnych kryteriów).

4. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

1) Ofertę należy złożyć w zamkniętej i zabezpieczonej kopercie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w Choszcznie, przy ul. Wolności 24, w terminie do dnia 06.07.2007 r. do godz. 9.30.

2) Za termin złożenia oferty uważa się termin (data i godzina) jej dotarcia do siedziby Zamawiającego.

3) Wykonawca otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty. Wszelkie oferty wniesione po terminie zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

4) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 06.07.2007 r., o godz.10.00 w siedzibie Zamawiającego tj. w Sali Narad Urzędu Miejskiego w Choszcznie.

5. Termin związania ofertą – 30 dni.

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości:

  • Zadanie A – 3.450,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100),

  • Zadanie B – 1. 200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100), które należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, a kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego upoważnione należy dołączyć do oferty.

Wadium może być wnoszone w:

  1. pieniądzu,

  2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym,

  3. gwarancjach bankowych,

  4. gwarancjach ubezpieczeniowych,

  5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto zamawiającego – nr 40 8359 0005 0028 9098 2000 0003 z dopiskiemWadium - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę mebli wraz z ich montażem”.

W przypadku zamiaru wniesienia wadium w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej – należy zaznaczyć w ofercie, czy dokument taki Zamawiający ma zwrócić oferentowi.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego ofert została wybrana:

  1. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,

  2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

  3. zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy wykonawcy.

Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Zamawiający zwraca wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zawarto umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wniesienia.

Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który: wycofał ofertę przed terminem do składania ofert, został wykluczony z postępowania; oferta została odrzucona.

Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę .

8. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

- w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia: Barbara Nahorska – Główny Specjalista ds. obiektu socjalno - klubowego, tel. 095 765 9329 w godz. 7.30 – 15.30, codziennie od poniedziałku do piątku, fax: 095 765 7806 (czynny całą dobę).

- w sprawach dotyczących procedury postępowania: Adriana Białek – Główny specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 095 765 9325 w godz. 7.30 – 15.30, codziennie od poniedziałku do piątku, fax: 095 765 7806 (czynny całą dobę), e-mail: zp@choszczno.pl.

9. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.:

  1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy,

  5. w celu potwierdzenia spełnienia warunku o który mowa w ust 1 pkt 1 zamawiający uzna przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

6) w celu potwierdzenia spełnienia warunku o który mowa w ust 1 pkt 2 zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 wykonanymi należycie podobnymi pracami na dostawy podobne do objętych przedmiotem zamówienia tj. odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie dostaw mebli o wartości:

- Zadanie A - nie mniejszej niż 150.000,00 zł.; - Zadanie B - nie mniejszej niż 50.000,00 zł.;

7) w celu potwierdzenia spełnienia warunku o który mowa w ust 1 pkt 3 zamawiający uzna przedstawienie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie może być niższa niż: - Zadanie A - 150.000,00 zł; - Zadanie B - 50.000,00 zł;

  1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.

  2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udział w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.

10. Termin realizacji przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 35 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, natomiast wymagany przez zamawiającego minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.

11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 og_oszenie_meble.doc (DOC, 184KB) 2007-06-27 11:56:49 184KB 258 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_meble.doc (DOC, 1.2MB) Po terminie otwarcia ofert 2007-06-27 14:59:25 1.2MB 90 razy
Wynik postępowania
1 ZAWIADOMIENIE_O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ_OFERTY.doc (DOC, 26.KB) 2007-07-17 14:54:47 26.KB 219 razy
2 ZAWIADOMIENIE_O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ_OFERTY_A.doc (DOC, 28KB) 2007-07-17 14:56:34 28KB 271 razy
Udzielenie zamówienia
1 ZAWIADOMIENIE_O_PODPISANIU_UMOWY_W_SPRAWIE_ZAMOWIENIA_PUBLICZNEGO.doc (DOC, 21KB) 2007-08-03 15:02:37 21KB 244 razy
2 ZAWIADOMIENIE_O_PODPISANIU_UMOWY_W_SPRAWIE_ZAMOWIENIA_PUBLICZNEGO_A.doc (DOC, 21.KB) 2007-08-10 10:05:28 21.KB 241 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Adriana Białek 27-06-2007 11:56:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Adriana Białek 27-06-2007
Ostatnia aktualizacja: Adriana Białek 10-08-2007 10:05:28