Ogłoszenie nr 548708-N-2020 z dnia 2020-06-08 r. Gmina Choszczno: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem i usługą serwisu do Urzędu Miasta w Choszcznie” OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy *Zamieszczanie ogłoszenia:* Zamieszczanie obowiązkowe *Ogłoszenie dotyczy:* Zamówienia publicznego *Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej * Nie *Nazwa projektu lub programu* *O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych * Nie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) _SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY_ *Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający * Nie *Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania * Nie *Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:* *Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających* Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: *Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej * Nie *W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:* *Informacje dodatkowe:* *I. 1) NAZWA I ADRES: * Gmina Choszczno, krajowy numer identyfikacyjny 21096702400000, ul. ul. Wolności 24 , 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 659 300, e-mail zp@gmina.choszczno.pl, faks 957 659 306. Adres strony internetowej (URL): www.bip.choszczno.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne *I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: * Administracja samorządowa *I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA /(jeżeli dotyczy)/: * Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): *I.4) KOMUNIKACJA: * *Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)* Tak www.bip.choszczno.pl *Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia * Tak www.bip.choszczno.pl *Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem * Nie *Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:* *Elektronicznie* Nie adres *Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:* Nie Inny sposób: *Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:* Tak Inny sposób: forma pisemna pod rygorem nieważności Adres: ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno *Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne* Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) _SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA _ *II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: * Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem i usługą serwisu do Urzędu Miasta w Choszcznie” *Numer referencyjny: * ZP.271.2.2020.OrP *Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny * Nie *II.2) Rodzaj zamówienia: * Dostawy *II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych* Zamówienie podzielone jest na części: Tak *Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:* wszystkich części *Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:* *Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:* *II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia * /(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )/*a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: * Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1: dostawa dwóch nowych urządzeń wielofunkcyjnych na podstawie umowy dzierżawy zawieranej na okres 48 miesięcy wraz z oprogramowaniem i kompleksową obsługą serwisową przez cały okres obowiązywania umowy; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ, Zadanie nr 2: kompleksowa obsługa serwisowa trzech używanych przez Zamawiającego urządzeń wielofunkcyjnych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z terminami świadczenia usług określa Załącznik nr 1 do SIWZ. *II.5) Główny kod CPV: * 42962000-7 *Dodatkowe kody CPV:* Kod CPV 50300000-8 *II.6) Całkowita wartość zamówienia */(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)/: Wartość bez VAT: Waluta: /(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)/ *II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: * Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: *II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:* miesiącach: 48 /lub / *dniach:* /lub/ *data rozpoczęcia: * /lub /*zakończenia: * *II.9) Informacje dodatkowe: * _SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM _ *III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU * *III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów* Określenie warunków: nie dotyczy Informacje dodatkowe *III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna * Określenie warunków: nie dotyczy Informacje dodatkowe *III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa * Określenie warunków: Zadanie nr 1: Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej 30.000 zł każda, Zadanie nr 1: Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi serwisu urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 50.000 zł każda, Zadanie nr 2: Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi serwisu urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 30.000 zł każda. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: *III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA * *III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp* *III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp* Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: *III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI * *Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu * Tak *Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji * Nie *III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: * *III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP * *III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:* 1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy tym dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, 2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie, przy tym dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, *III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:* *III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP * *III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) * specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu i oprogramowania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ (dotyczy zadania nr 1) _SEKCJA IV: PROCEDURA _ *IV.1) OPIS * *IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: * Przetarg nieograniczony *IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:* Nie Informacja na temat wadium *IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:* Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: *IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: * Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: *IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: * Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: *IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu * /(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) / Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców: *IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: * Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: *IV.1.8) Aukcja elektroniczna * *Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej */(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) / Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: *Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: * *Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:* Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: *IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT * *IV.2.1) Kryteria oceny ofert: * *IV.2.2) Kryteria* Kryteria Znaczenie Cena systemu 60,00 Ocena techniczna urządzeń 20,00 Ocena techniczna oprogramowania 20,00 cena 60,00 Czas usunięcia awarii 40,00 *IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp *(przetarg nieograniczony) Tak *IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne * *IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem* Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe *IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego* Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: *IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego* Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: *IV.4) Licytacja elektroniczna * Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: *IV.5) ZMIANA UMOWY* *Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:* Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, możliwe są w następującym zakresie i przy zaistnieniu poniższych przesłanek: 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy możliwa jest w przypadku: a) zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) wystąpienia okoliczności określonych w pkt 2, 2) zmiana zakresu i sposobu wykonania Przedmiotu Umowy możliwa jest w następujących przypadkach: a) wystąpienia konieczności realizowania Przedmiotu Umowy w inny sposób niż zastosowany ze względu na zmianę obowiązującego prawa lub zmianę warunków technicznych, b) zastosowania innych technologii, jeżeli zmiana jest korzystna z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności obniżających koszty ponoszone przez Zamawiającego na użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy, 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 2 zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy polegać będzie na zmniejszeniu lub zwiększeniu wysokości wynagrodzenia stosownie do zakresu zmian. *IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE * *IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym */(jeżeli dotyczy): / *Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym* *IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: * Data: 2020-06-16, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski *IV.6.3) Termin związania ofertą: * do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) *IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:* Nie *IV.6.5) Informacje dodatkowe:* _ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH _ *Część nr: * 1 *Nazwa: * Zadanie nr 1 *1) Krótki opis przedmiotu zamówienia */(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)/*a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:*Dostawa dwóch nowych urządzeń wielofunkcyjnych na podstawie umowy dzierżawy zawieranej na okres 48 miesięcy wraz z oprogramowaniem i kompleksową obsługą serwisową przez cały okres obowiązywania umowy; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ. *2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): *42962000-7, *3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):* Wartość bez VAT: Waluta: *4) Czas trwania lub termin wykonania: * okres w miesiącach: 48 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: *5) Kryteria oceny ofert: * Kryterium Znaczenie cena systemu 60,00 ocena techniczna urządzeń 20,00 ocena techniczna oprogramowania 20,00 *6) INFORMACJE DODATKOWE:* *Część nr: * 2 *Nazwa: * Zadanie nr 2 *1) Krótki opis przedmiotu zamówienia */(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)/*a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:*Kompleksowa obsługa serwisowa trzech używanych przez Zamawiającego urządzeń wielofunkcyjnych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z terminami świadczenia usług określa Załącznik nr 1 do SIWZ. *2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): *50300000-8, *3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):* Wartość bez VAT: Waluta: *4) Czas trwania lub termin wykonania: * okres w miesiącach: 48 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: *5) Kryteria oceny ofert: * Kryterium Znaczenie cena 60,00 czas usunięcia awarii 40,00 *6) INFORMACJE DODATKOWE:*