Ogłoszenie nr 603762-N-2020 z dnia 2020-10-29 r. Gmina Choszczno: Gmina Choszczno wspiera przedszkolaków- zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętu kuchennego, pomocy dydaktycznych , materiałów szybko zużywalnych oraz art. spożywczych OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy *Zamieszczanie ogłoszenia:* Zamieszczanie obowiązkowe *Ogłoszenie dotyczy:* Zamówienia publicznego *Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej * Tak *Nazwa projektu lub programu* Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodnipomorskiego na lata 2014-2020 *O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych * Nie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) _SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY_ *Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający * Nie *Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania * Nie *Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:* *Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających* Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: *Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej * Nie *W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:* *Informacje dodatkowe:* *I. 1) NAZWA I ADRES: * Gmina Choszczno, krajowy numer identyfikacyjny 21096702400000, ul. ul. Wolności 24 , 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 659 300, e-mail zp@gmina.choszczno.pl, faks 957 659 306. Adres strony internetowej (URL): www.bip.choszczno.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne *I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: * Administracja samorządowa *I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA /(jeżeli dotyczy)/: * Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): *I.4) KOMUNIKACJA: * *Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)* Tak www.bip.choszczno.pl *Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia * Tak www.bip.choszczno.pl *Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem * Nie *Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:* *Elektronicznie* Nie adres *Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:* Nie Inny sposób: *Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:* Tak Inny sposób: forma pisemna pod rygorem nieważności Adres: ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno *Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne* Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) _SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA _ *II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: * Gmina Choszczno wspiera przedszkolaków- zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętu kuchennego, pomocy dydaktycznych , materiałów szybko zużywalnych oraz art. spożywczych *Numer referencyjny: * ZP.271.6.2020 *Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny * Nie *II.2) Rodzaj zamówienia: * Dostawy *II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych* Zamówienie podzielone jest na części: Tak *Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:* wszystkich części *Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:* *Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:* *II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia * /(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )/*a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: * Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętu kuchennego, pomocy dydaktycznych, materiałów szybko zużywalnych oraz art. spożywczych dla potrzeb realizacji projektu „ Gmina Choszczno wspiera przedszkolaków” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, os priorytetowa 08.00.00 Edukacja, działanie 08.01.00 Upowszechnianie edukacji przedszkolnej *II.5) Główny kod CPV: * 30236000-2 *Dodatkowe kody CPV:* Kod CPV 39162100-6 32322000-6 15890000-3 *II.6) Całkowita wartość zamówienia */(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)/: Wartość bez VAT: Waluta: /(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)/ *II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: * Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: *II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:* miesiącach: /lub / *dniach:* 30 /lub/ *data rozpoczęcia: * /lub /*zakończenia: * *II.9) Informacje dodatkowe: * _SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM _ *III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU * *III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów* Określenie warunków: nie dotyczy Informacje dodatkowe *III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna * Określenie warunków: nie dotyczy Informacje dodatkowe *III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa * Określenie warunków: Część I : Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również w wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy sprzętu ICT o wartości co najmniej 40.000 zł brutto. Część II: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również w wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy sprzętu kuchennego o wartości co najmniej 2.000 zł brutto. Część III: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również w wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 20.000 zł brutto. Część IV: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również w wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy materiałów szybko zużywalnych np. papier, kredki, plastelina, artykuły plastyczne itp. o wartości co najmniej 1.000 zł brutto. Część V: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również w wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy artykułów spożywczych o wartości co najmniej 1000 zł brutto. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: *III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA * *III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp* *III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp* Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: *III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI * *Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu * Tak *Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji * Nie *III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: * nie dotyczy *III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP * *III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:* Część I : Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ Część II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Część III: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Część IV: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Część V: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. *III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:* *III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP * 1Część I zamówienia: -opis oferowanego sprzętu ICT i/lub karty techniczne sprzętu obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te sprzęty parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 część A 3.2Część II zamówienia: a)karty techniczne oferowanego sprzętu kuchennego i/lub opis sprzętu kuchennego- dotyczy każdej pozycji obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te sprzęty parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7. część, B karty techniczne należy przedstawić w jęz. polskim 3.3Część III zamówienia: a)karty techniczne oferowanych pomocy dydaktycznych i/lub opis pomocy dydaktycznych- dotyczy każdej pozycji obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te pomoce parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7. część, C karty techniczne należy przedstawić w jęz. polskim 3.4 Część IV zamówienia: Zamawiający nie żąda przedstawienia opisów materiałów szybko zużywalnych. 3.5 Część V zamówienia: Zamawiający nie żąda przedstawienia opisów art. spożywczych. *III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) * _SEKCJA IV: PROCEDURA _ *IV.1) OPIS * *IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: * Przetarg nieograniczony *IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:* Nie Informacja na temat wadium *IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:* Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: *IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: * Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: *IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: * Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: *IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu * /(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) / Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców: *IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: * Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: *IV.1.8) Aukcja elektroniczna * *Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej */(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) / Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: *Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: * *Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:* Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: *IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT * *IV.2.1) Kryteria oceny ofert: * *IV.2.2) Kryteria* Kryteria Znaczenie Cena 60,00 termin wykonania zamówienia 40,00 *IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp *(przetarg nieograniczony) Tak *IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne * *IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem* Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe *IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego* Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: *IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego* Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: *IV.4) Licytacja elektroniczna * Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: *IV.5) ZMIANA UMOWY* *Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:* Nie Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: *IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE * *IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym */(jeżeli dotyczy): / *Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym* *IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: * Data: 2020-11-10, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski *IV.6.3) Termin związania ofertą: * do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) *IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:* Nie *IV.6.5) Informacje dodatkowe:* _ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH _ *Część nr: * 1 *Nazwa: * Zakup i dostawa sprzętu ICT do placówek na terenie Gminy Choszczno *1) Krótki opis przedmiotu zamówienia */(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)/*a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:*zakup i dostawa sprzętu ICT do placówek na terenie Gminy Choszczno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku numer 7 część A do SIWZ. *2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): *30236000-2, 32322000-6 *3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):* Wartość bez VAT: Waluta: *4) Czas trwania lub termin wykonania: * okres w miesiącach: okres w dniach: 30 data rozpoczęcia: data zakończenia: *5) Kryteria oceny ofert: * Kryterium Znaczenie cena 60,00 termin wykonania zamówienia 40,00 *6) INFORMACJE DODATKOWE:* *Część nr: * 2 *Nazwa: * Zakup i dostawa sprzętu kuchennego *1) Krótki opis przedmiotu zamówienia */(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)/*a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:*Zakup i dostawa sprzętu kuchennego do placówek na terenie Gminy Choszczno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku numer 7 część B do SIWZ. *2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): *39221000-7, *3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):* Wartość bez VAT: Waluta: *4) Czas trwania lub termin wykonania: * okres w miesiącach: okres w dniach: 30 data rozpoczęcia: data zakończenia: *5) Kryteria oceny ofert: * Kryterium Znaczenie cena 60,00 termin wykonania zamówienia 40,00 *6) INFORMACJE DODATKOWE:* *Część nr: * 3 *Nazwa: * Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych *1) Krótki opis przedmiotu zamówienia */(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)/*a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:*Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do placówek na terenie Gminy Choszczno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku numer 7 część C do SIWZ. *2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): *39162100-6, *3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):* Wartość bez VAT: Waluta: *4) Czas trwania lub termin wykonania: * okres w miesiącach: okres w dniach: 30 data rozpoczęcia: data zakończenia: *5) Kryteria oceny ofert: * Kryterium Znaczenie cena 60,00 termin wykonania zamówienia 40,00 *6) INFORMACJE DODATKOWE:* *Część nr: * 4 *Nazwa: * zakup i dostawa materiałów szybko zużywalnych *1) Krótki opis przedmiotu zamówienia */(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)/*a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:*Zakup i dostawa materiałów szybko zużywalnych do placówek na terenie Gminy Choszczno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku numer 7 część D do SIWZ. *2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): *30190000-7, *3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):* Wartość bez VAT: Waluta: *4) Czas trwania lub termin wykonania: * okres w miesiącach: okres w dniach: 30 data rozpoczęcia: data zakończenia: *5) Kryteria oceny ofert: * Kryterium Znaczenie cena 60,00 termin wykonania zamówienia 40,00 *6) INFORMACJE DODATKOWE:* *Część nr: * 5 *Nazwa: * Zakup i dostawa art. spożywczych do placówek na terenie Gminy Choszczno *1) Krótki opis przedmiotu zamówienia */(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)/*a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:*Zakup i dostawa art. spożywczych do placówek na terenie Gminy Choszczno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku numer 7 część E do SIWZ. *2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): *15890000-3, *3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):* Wartość bez VAT: Waluta: *4) Czas trwania lub termin wykonania: * okres w miesiącach: okres w dniach: 30 data rozpoczęcia: data zakończenia: *5) Kryteria oceny ofert: * Kryterium Znaczenie cena 60,00 termin wykonania zamówienia 40,00 *6) INFORMACJE DODATKOWE:*